söndag 2 januari 2011

Årsresumé


2010

Januari;

Började med att jag och min syrra vart märkta för livet, vi båda gjorde ett hjärta bakom örat. I love it.
Januari var även den månaden när lill dansken sparkade sönder mitt finger, så jag skulle få opereras.
Även den månaden jag festade som mest, herregud. ALDRIG MER!

Februari;

Denna månad hände de inte så mycket faktiskt, var mest jobb och party med vännerna, annars bokade vi resan till USA.

Mars:

Fick mitt fast jobb på Järnia. En väldigt glad Johanna då faktiskt.
Jag började även min behandling med massa nya mediciner. Detta slutade i en stor flopp.
Min bästa vän fyllde 19, och de firades stort.

April

Vi hängde jävligt mycket med bolandsgrabbarna
Robin, Pontus, Fredrik och Johan.
Det var valborg och även det firades med grabbarna grus.
Det var även vid denna stund på året jag fick mitt namn. " Dansken"

Maj.

Det hände inte så mycket faktiskt, jag jobbade på väldigt mycket. Så det tog upp mycket tid.

Juni.

Jag jobbade och jobbade och jobbade.
Firade midsommar i Öregrund som vanligt, en tradition. Fina tider.

Juli.

Återigen så var de inte så mycket sommar för mig.
Jobbade väldigt mycket. Men hängde även mycket i Sthlm med Linn. Så fort vi var lediga drog vi dit. Vi gillade det!
Det var även i Juli det var dags att operera mitt finger som lillesyrran hade sparkat sönder.
Vart sjukskriven i 4 veckor sen fick jag semester i 3 veckor. Nu började sommaren.

Augusti.

Jag var väldigt mycket i Sthlm med Linn vi badade solade och bara hade de kul.
Det var även då Super Mario kom in i mitt liv. Mamma mia! i love it.
Dagarna gick och den 18 augusti hoppade familjen Älvebrink på ett plan till USA.
riktigt 3 fina veckor.

September.

I Usa var vi på Safari, fy helvete va coolt det var. Att kunna mata giraffer från handen och kunna stå face mot face med en strutsjävel, de var sjukt coolt!
Annars var de dags att bege sig tillbaka till jobbet, efter 7 veckors ledighet. Var sådär.

Oktober.

Allt festande fortsatte, nöjda tjejer vid min sida och jag kunde inte vart gladare.
Agerade även modell på Gina tricot's Vipkväll!

November.

Den månaden, fyhelvete vilken bra månad.
De började med att min underbart bästa vän Isabelle fyllde 20 och de skulle firas STORT.
Och det gjorde de verkligen.
dagarna gick och 10 dagar efter detta var de min tur att fylla 20. Och även där skulle de firas stort. Tro mig det gjorde de. Jag har aldrig haft så kul som då.
Den 26 november hoppade jag och Linn på flyget som tog oss till Spanien och Teneriffa.
En riktigt fin vecka.

December.

Dagarna gick. Jobbet flöt på.
Det var dags för julbord med jobbet. Vi på Järnia vi vet hur man festar, pinsamma kollegor men de är sånt man får leva med.
Jag bestämde mig även att bli brunett. Jag älskar det !
Julen kom, och de var en oehört fin jul.
Sen vart de dags för nyår. Kan vart de skönaste nyåret på länge, jag var lagom rund om fötterna och jag fick vara med Isabelle, allt var perfekt!



/ Dansken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar